Som solen skiner mina små saffransgula macrons med god choklad- eller clementinfyllning

by Anette Rosvall

Små solgula, lite seg-frasiga macrons med galet god fyllning blir ett riktigt gott komplement till de vanliga julgotterna. Det är lite pyssligt men är värt varenda minut. Ja och kanske har ni hört mig yla om clementincurd? Här hittar ni receptet på den och den går utomförträffligt att använda både till frukostens rostade mackor och dels till julens livsnödvändiga mandelmussla (recept hittar du här nedanför).

Du borde verkligen prova det här också!